Servicedesk

Vår professionella Servicedesk är tillgänglig för dig som kund när du behöver få hjälp med IT-relaterade problem. Du som avtalskund har alltid förtur.

Möjligheten att få snabb hjälp med IT-problem ökar produktiviteten i ert företag och minskar stressnivån hos era medarbetare. QSi vill att ni ska känna er trygga i vetskap om att problemets lösning endast är ett telefonsamtal bort. 

De problem som inte kan avhjälpas på distans löser vi på plats vid behov.
Som avtalskund i vår Servicedesk kan du även åberopa akut felavhjälpning vilket ger dig en dedikerad teknisk resurs inom en garanterad tid för att lösa just ditt problem.
Vår servicedesk har öppet normala arbetsdagar måndag-fredag kl. 07:00 – 17:00 med lunchstängt kl 12:00 – 12:30.

Våra tjänster

Se vad vi kan erbjuda

Med vår gedigna kompetens, långa erfarenhet och avancerade tekniska lösningar kan vi göra skillnad i er verksamhet.

Vi är Microsoft Partner

En titel som i korthet innebär att vi som partner uppfyllt alla de högt ställda krav på prestation, kompetens, kvalitet och kan förmedla värdet till våra kunder.