Support

För teknisk hjälp & support, kontakta vår servicedesk för att registrera ditt ärende. Kunder med avtal har garanterad återkopplingstid samt förtur vid hög belastning.

0451-42230

Öppettider: Måndag-fredag kl 07:00 – 17:00 – lunch kl 12:00 – 12:30.

De problem som inte är akuta eller inte kan lösas på distans samlar vi ihop och löser vid ett inplanerat besök hos er. Akuta ärenden tar vi hand om direkt som kan eskaleras till System-konsulter om så behövs.

För ej brådskande ärenden ber vi er fylla i formuläret nedan så behandlas ert problem under dagen. 

support

Supportverktyg

ISL

ISL

Teamviewer

teamviewer

Kan du jobba hemma?

Då det hela tiden kommer ny information kring Corona från myndigheterna om vad som gäller så vill vi på QSi uppmana våra kunder att se över de verktyg ni har i er verksamhet för att era medarbetare ska kunna arbeta hemifrån.

Många har säkert redan lösningar på plats för detta men det är viktigt att se till att det fungerar. Om ni behöver hjälp och support med hur ni ska gå tillväga för att kunna arbeta hemifrån så går det bra att kontakta oss på QSi. QSi har både Servicedesk och IT konsulter som kan hjälpa till med konsultation om vad som är den bästa lösningen för just ert företag, om ni inte har någon lösning eller att hjälpa till med den ni redan har.

Ring support på 0451-42230 eller fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er snarast möjligt. 

Supportformulär



**För att underlätta felsökningen för våra tekniker önskar vi att ni kortfattat beskriver felet samt när det uppstod. Lämna inga känsliga uppgifter i detta formulär vi kommer kontakta dig om vi saknar något för att lösa problemet.

Jobba hemma med Microsoft Teams

12 mar, 2020|

Effektivisera ditt arbete hemma I dessa tider är det en stor fördel att ha möjligheten och flexibiliteten att jobba platsoberoende, både för att minska vårt CO2 avtryck samt minimera risken att bli [...]

Ny Office app till Android och iOS

21 feb, 2020|

Office erbjuder ny app till telefonen Office-appen kombinerar Word-, Excel- och PowerPoint-apparna som du känner och litar på, med nya funktioner som utnyttjar de unika styrkorna hos en telefon för att skapa [...]

Fel med en firmwareuppdatering till Lenovo Thinkpad

29 jan, 2020|

Länk till Lenovos sida om problemet och uppdatering Mer information Fel i en firmwareuppdatering till Lenovo Thinkpad Lenovo har upptäckt ett fel med en firmwareuppdatering till thunderbolt [...]

Skillnaden mellan Office 365 och Microsoft 365

27 jan, 2020|

Office 365 Vi kommer här att informera om skillnaden mellan Office 365 och Microsoft 365 och de paketen som är inriktade till företag. Vi startar med vad Office 365 är. Office 365 [...]

Kontakta Oss