Support
För teknisk hjälp & support, kontakta vår servicedesk för att registrera ditt ärende. Kunder med avtal har garanterad återkopplingstid samt förtur vid hög belastning.
0451-42230
Öppettider: Måndag-fredag kl 07:00 – 17:00 – lunch kl 12:00 – 12:30.
De problem som inte är akuta eller inte kan lösas på distans samlar vi ihop och löser vid ett inplanerat besök hos er. Akuta ärenden tar vi hand om direkt som kan eskaleras till System-konsulter om så behövs.
För ej brådskande ärenden ber vi er fylla i formuläret nedan så behandlas ert problem under dagen.

Supportformulär
Är ni fortfarande på G?
Arbetar ni fortfarande mot en traditionell filserver där ert G:\ innehåller mycket av er företagsinformation? Gör er information mer tillgänglig och börja samarbeta på en modern digital plattform. QSi erbjuder startpaket för dig som [...]
Jobba hemma med Microsoft Teams
Effektivisera ditt arbete hemma I dessa tider är det en stor fördel att ha möjligheten och flexibiliteten att jobba platsoberoende, både för att minska vårt CO2 avtryck samt minimera risken att bli [...]
Ny Office app till Android och iOS
Office erbjuder ny app till telefonen Office-appen kombinerar Word-, Excel- och PowerPoint-apparna som du känner och litar på, med nya funktioner som utnyttjar de unika styrkorna hos en telefon för att skapa [...]
Fel med en firmwareuppdatering till Lenovo Thinkpad
Länk till Lenovos sida om problemet och uppdatering Mer information Fel i en firmwareuppdatering till Lenovo Thinkpad Lenovo har upptäckt ett fel med en firmwareuppdatering till thunderbolt [...]