Nyheter QSi Servicedesk kommer under en period i sommar att ha ändrade öppettider Veckorna 27-31 kommer vi att ha öppet 07:00 – 16:00 Övriga veckor har vi öppet som vanligt 07:00 – 17:00 […] Läs mer Ett år går snabbt! Det har gått ett år sedan 2 april 2024 då QSi förvärvades och blev en del av InfraCom-gruppen med huvudsäte i Göteborg Som ni märkt så är det egentligen ingen större skillnad mot tidigare, allt fungerar som vanligt. Men vi har nu […] Läs mer Fredagen den 14 mars har QSi begränsade resurser på grund av utbildning Detta innebär att vi inte kommer ha möjlighet att hantera ärenden ute på plats hos våra kunder. Vår support har […] Läs mer QSi Servicedesk kommer under jul och nyår att ha ändrade öppettider Följande öppettider gäller: 23/12: 07:00-12:00 27/12: 07:00-16:00 30/12: 07:00-16:00 2/1 & 3/1: 07:00-16:00 Öppet som vanligt igen från och med […] Läs mer Vi byter växel den 14/11 kl 10.00 Porteringen beräknas ta max 1 timme – vid akuta ärende kan ni nå oss på telefonnr: 010-222 10 35 Läs mer QSi webinar: Copilot personas Välkommen på webinar med QSi! Under detta webinar kommer vi att diskutera olika användningsscenarier för Copilot i olika roller. Vi […] Läs mer Tidigare »