Vi välkomnar Robin och Jennie till QSi

Qsi fortsätter expandera och har i förra veckan fått två nya medarbetare. De är en välkommen förstärkning till ett redan bra team av konsulter. Desto fler vi blir, desto mer ökar vår förmåga att erbjuda bra service och expertis.

Robin jobbar utifrån Eslövskontoret som konsult och sitter redan och skruvar isär en bärbar dator för att rädda ett tangentbord som fått vätska på sig. Kanske är det Robin som kommer dyka upp hos er nästa gång ni har QSi på besök. Jennie har börjat i Hässleholm som teamleader på servicedesk så nästa gång du ringer till supporten är det fult möjligt hon är den som hjälper er med era supportärende.

teamleader servicedesk

Jennie Ask

Jennie har arbetat inom IT och Service Desk i 13 år. Har tidigare arbetat på CGI servicedesk där hon haft ett antal olika roller. Det hon har arbetat med de senaste åren är kundkontakt mot olika kunder från servicesesk. Hon har varit med och tagit fram olika rutiner och dokumentation på hur Servicedesken kan arbeta som mest effektivt. Denna erfarenheten kommer att användas för att få QSis servicedesk att expandera och bli den naturliga förstakontakten för alla kunder med akuta ärenden. Hon trivs när hon kan arbeta i nära samarbete med mina kollegor.

Bra teamwork är a och o

Jennie Ask, QSi

Robin Granberg

Robin har jobbat som IT-tekniker / IT-administratör i Malmö stad i 6 år för att sedan gå över som Administrativ chef. Dessförinnan har Robin jobbat på ONOFF (hemelektronikbranschen) och som account manager på Phone House. Robin är programmerare i grunden. Som person är Robin väldigt strukturerad, lugn och serviceminded.

WIN-WIN är mitt motto

Robin Granberg, QSi
Tillbaka till nyheter

Kontakta Oss