Servicedesk

Vår servicedesk är tillgänglig för alla våra kunder att ringa in med sina IT-problem, dock får de kunder med avtal förtur. Möjligheten att kunna få hjälp direkt med sina problem ökar produktiviteten och minska stressnivåer. Känna att man har tryggheten att det finns någon som kan hjälpa en ett telefonsamtal bort kan vara en bra känsla. Man kan även spara både tid och pengar på att få problemen lösta på distans.

De problem som inte är akuta eller inte kan lösas på distans samlar vi ihop och löser vid ett inplanerat besök hos er. Akuta ärenden tar vi hand om direkt som kan eskaleras till System-konsulter om så behövs.

Servicedesken har öppet Måndag-fredag kl 07:00 – 17:00 med lunchstängt kl 12:00 – 12:30

Servicedesk

Samarbetspartners

Jag vill veta mer om era tjänster kontakta mig gärna!

Vad vi kan erbjuda våra kunder

Kontakta Oss